Like This ♥
Attention Beautiful People !! (T_T)
Saturday, January 7, 2012 • 4:11 PM • 0 Love Letter ♥

Assalamualaikum ! *maleh gurau gurau .. mood tengah bengang .. again ! BENGANG OK !*


"Relaks lah .. alooo omey omey .. senyum sikit .. ngeeee ^^,"

Senyum kepala hotak kau ! entry yang penat penat aku buat selama nie .. dengan satu clickkk ! done tak sampai sesaat hancus hangus haktuiihh ! huwaaaa :'(

Tak tahu kenapa boleh terdelete .. asalnya semalam buat entry baru .. then , entah pasal lah kan .. blog nie agak nya saja nak manja manja dengan saya .. dia jadi pening .. ulang entry yang sama banyak banyak kali .. dan saya pun yang tak lah bodoh tapi tak berapa nak pandai ni pun hilang kesabaran tapi masih lagi waras tapi dah tak tahu nak buat apa .. jadi saya dalam ketidaksedaran telah meng-click delete .. maka semua entry pun .. danggg !! Hello Mister Dustbin ! sob3 -_-"

Agak bengang sebab entry entry yang selama nie dibuat hilang cam tu je .. haishh .. ujian bebenor ! bikin panas jakk ! So , terpaksa lupa kan entry entry yang sebelum nie .. dan kembali menaip entry yang baru .. hope tak jadi lah macam tu lagi .. panas jugok hati kome wehhh ! *sabarrrr*

Ok .. nak cerita tu je .. haha .. Bye ! :)

Muchos Amos,
Hazira Hamdan




Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME