Like This ♥
Getting Older :D
Friday, January 13, 2012 • 8:50 PM • 0 Love Letter ♥

Assalamualaikum ! weewiittt .. ade orang ? Hai orang ! Ye lah .. mustahil kucing pulak yang nak baca blog saya nie kan ! haha :p

Well , back to the tittle .. I'm officially Sixteen year-old on 05 January 2012 .. but , my physical look is older than my age right ? I know lah .. baik awok semua diam ! kena lempang simpang 45 kang ! takot takot ? ok tahu tak .. hahaha ..

Tahun nie dapat surprise from member member .. auww , terharu kot ! haha .. dorang banyak buat dosa sebab banyak tipu saya semata-mata nak buat surprise tu .. ajak teman beli aiskrim lah .. *konon je lah* ! pastu sampai kedai tutup mata saya .. nak lari tapi kena tengkap ! hahaha .. but , don't worry don't worry .. dah diampunkan kawan kawan ku terchenta .. hahaha :D

Malas taip banyak banyak .. meh layan gambar meh ! Check check check it out ! *peace*


Satu jam kena tutup mata .. dan satu jam mulut saya tak henti henti membebel .. dan dalam satu jam tu jugak lah ade beberapa orang yang kena penampor ngan saya .. sape suruh pergi cuit cuit orang ... sorry sape sape yang terkena ! hahaha :D




Kantoi Baem yang ketuk kepala saya tu ! erghh !

Masih membebel .. haha ..

Encik Mickey drp Syafiq .. thank you bro for the present and sponsor surprise nie .. untung lah orang kaya ! hahaha :D



Happy Birthday to me ! Soley Soley ~~


Thanks Syafiq K-Pop ! hahaha :p
Tyrah and Deela decorate this !

Ha ! ni lagi jahat .. curah tepung atas kepala saya ! puihhh :p





Nie perangai budak Form 4 .. haha :D
Thanks Syaza .. dia yang buat semua nie .. and I know you do it because of me .. for making me happy on that day right ? :)

Nie lah nama nya putih tanpa bedak .. tapi putih kerana tepung -,-

On behalf of that day , saya dapat some present jugak .. susah susah aje dorang semua nie .. tapi orang cakap .. Rezeki jangan ditolak , maut jangan dicari kan .. jadi saya tak nak pilih maut .. hik2 .. btw , thank you so much guys ! korang memang terrrr terr terr-baik lah ! :D



Thank you Badrul .. letak dalam peti sedap woooo ! :)


Thank you Elin .. tengok pic nie baru saya ingat coklat nie ade lagi dalam peti .. lupe nak makan ^^,

Thank you Syafiq K-pop .. anak orang kaya ! thanks sponsor surprise aku tu ok .. hahhahaa :D



Thank you Cik Sioh ... dia buat sendiri . cantik kan ? :)



Thank you Cik Jaja .. suke pashmina :)


Thank you Tyrah .. selamat ade shawl nie utk ganti shawl saya yang dah kena tepung tu .. hehe :)


Thank you NANA .. sekarang nie belajar Al-Quran dan Sunnah boleh gune Al-Quran beserta tafsir nie .. Alhamdulillah :)

Hanya Allah je yang tahu betapa beruntung nya saya dapat sahabat macam dorang .. guys , you make my day .. I Love You ! muaaahhhhhhhhhhhhhh :*


Muchos Amos ,

Hazira Hamdan




Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME