Like This ♥
Selamat Tinggal Sayang Sayang :')
Wednesday, January 25, 2012 • 10:53 PM • 0 Love Letter ♥

Assalamualaikum ! Hai Hello Hei semua :D


Lame kan saya tak update ? cakap lah AAH ! haha .. buzy sikit sekarang nie .. banyak homework tapi tak lah banyak sangat pun sebab saya tak rase banyak sebab saya malas buat .. So , kata lainnya sebenarnya saya malas nak update blog .. simple and easy punye alasan ! hahaha :p


Actually .. eh jap ! tak suke gune perkataan actually sebab .. ade lah sebab nye .. hahaha .. ok ganti actually tu , sebenar nyer hari tu saya nak update dah blog .. cerita tentang member member saya yang akan pergi tinggal kan daku keseorangan kesendirian kemeranaan kebosanan .. keeenapaa ?? sampai hati .. sobs *amik tisu*
For your information readers , some of my friends dah nak pindah because dorang dapat sekolah yang lagi best or senang citer sekolah kluster lah .. MRSM or SBP .. saya ? haha .. setiap kali jumpe orang , makcik ke pakcik ke mesti akan dapat soalan .. "Awak dapat mana-mana tak?" haiyoo .. manusia manusia sekalian macam mana saya nak dapat kalau saya tak mintak pun ! dan soalan susulan ... "Lahh .. nape tak mintak ? rugilah" .. eh suke hati lah ! saya nak duduk rumah .. nak bangun study suke hati saya je pukul berapa ok ! again ! BANGUN STUDY OK ! *puihhh* .. Tak lah .. bangun study tu yelah jugak kot .. tapi reasons sebenarnye saya tak berapa boleh nak ikut table hostel .. and lagi satu , serious saya cakap saya kene belajar ikut suke hati saya je bile saya suke .. selama nie pun saya kalau malas , saya tak study .. kalau tetibe time tidur terbangun pukul 3 pagi .. terkebil-kebil terkelip-kelip jap pandang siling , then saya rase eh nak study lah jap .. saya bangun lah ! tapi lau duduk hostel penat lah nak buat macam tu .. Hmm , maybe lah kot kan .. lagi pun family saya tak galak kan duduk hostel lagi sekarang .. rumah pun dah tak de orang kan .. so , better saya duduk rumah .. ade mama ade abah ade meoww meoww .. wink ! :p


Btw , bebel panjang panjang pun bosan jugak kan .. so jom kite tengok siapa kah gerangan kawan kawan saya yang akan berpindah nanti .. mase mule mule tahu tak boleh nak buat entry tentang nie .. takut basah keyboard nanti .. sedih gilak kot !


The most person yang buat saya meleleh tak hengat tu .. ha , minat senget nie lah !








How can saya tak sedih sesangat sangat bile tahu dia akan pindah .. almost semua benda buat dengan mak enon ni .. sampai kan cikgu and member yang lain anggap kite orang twins .. kate nyer muke serupa .. erk ? no lah ! tak sama pun .. tapi abang saya pun cakap sama .. then , abah saya pun sampai tersalah panggil orang masa hari ambil result dulu .. Abah ingat Cik Nurul Fasihah nie saya .. hahaha .. tapi serious memang down sangat bile tahu dia dapat Sains Raub .. macam2 fikir .. lepas nie macam tu macam ni .. nak buat dengan sape tu nak buat ini dengan sape .. haishhh ..




  • Duduk dalam kelas dengan dia .. lepas dia tak ade nanti pandang sebelah dah tak ade dia lagi .. huhuhu :'(
  • Pergi makmal , duduk dalam makmal , balik dari makmal semua dengan dia .. lepas nie ? sobs lagi :'(
  • Pergi bilik guru , pergi toilet , pergi kantin , buat jahat , buat baik semua dengan dia ...
  • Study Arabic pun sama2 dengan dia .. sebab saya and dia lebih kurang sama je perubahan dalam Bahasa Arab nie .. asal nyer tak suke giler , sekarang dah jatuh cinta .. yang nie paling saya pening .. sape yang akan faham segala celoteh saya , kerenah saya , stress saya biler dalam kelas nanti ? serious , sedih lah makcik hang pindah !
  • Nak pergi tukar count down kat examination board dengan sape lagi lepas ni ?
  • Nak hias kelas dengan sape lagi lepas ni ?
  • Nak ... arghh ! macam macam lagi lah .. tak mau lah cerita lebih .. basah keyboard nie kang ! Bye Sioh *buat hati kering*
Next , Big Papa :'(



Ibrahim Bin Othman .. nama glamess , Baem .. tapi saya panggil dia Papa .. dia panggil saya Adik walau pun hakikat nya saya lagi tua beberapa hari daripada dia .. tapi disebabkan dia nie besar macam bapak orang and dia suke sangat take care pasal saya so saya nie dah jadi macam anak dia .. that's why saya suke panggil dia papa .. tak sangke jugak dia akan pindah ke MRSM Lipis .. sedih bile tahu .. he's one of my best buddy ! jangan lupe aku ok paa ! kau lupe aku colek kek lagi tahun depan .. hahaha .. I LAP YOU paa :')




Muhammad Hafiz Ikhwan Bin Maliki .. eh betul ke aku eja name bapak kau ? haha .. anggap lah betol .. dia nie senyap je .. dulu lah .. tapi start rapat dengan dia mase akhir form 2 .. dia akan pindah ke Sekolah Sains Hulu Terengganu .. der , kepok lekor untuk aku kalau balik Pahang ok ! :D




Ahmad Asyraf .. he will continue his study to Maktab Tentera Diraja or for short is MTD .. kena kuat kuat lepas nie Mad ! :D




Nampak tak budak comel baju hijau tu .. anak sape lah tu .. ngeee ^^ .. tu lah Nur Farzleen or Leen .. lembut je anak orang nie tau .. dia akan pindah ke MRSM Alor Gajah Melaka .. sayang Leen :')




Haishh .. susah betol nak cari gambar Cik Farahah nie .. Sioh kite curi dalam album awok ek .. Paah will move on to MRSM Muadzam Shah .. goodluck sayang ! :')




Muhammad Ikhwan Syazwan .. the most pening and banyak cakap person ! dia nie lah .. kalau dia tak ade mesti sunyi .. hahahaha .. dia dapat sekolah best which is Sekolah Alam Shah in Putrajaya.. tapi bro , tak boleh nak intai awek dah lah lepas nie ok ! kau tu duduk sekolah lelaki semua .. jangan songsang dah lah ok ! HARAM :P




Finally dua budak genius dalam kelas saya nie dapat sekolah sama jugak .. Sekolah Sains Puteri Kolam Air , Kuala Lumpur .. dah agak dah dorang dapat sebab dorang memang terlalu lalu lah top student ok .. Goodluck Nurul Ain dan Siti Najiha .. lepas nie kena cari bendahari baru lah nampak nyer .. Jieha nak pindah dah ...




Asraf Syafiq yang rambut pacak pacak sikit tu .. dia akan ke Sains Machang .. tapi dengar cerita nyer dia nak tolak tawaran tu .. maybe dia tak pergi lah kot .. bagus2 , boleh teman saya .. hik2 .. yang sebelah tu pulak Nuraiman Mustaqim nama nya .. jangan pelik .. dia memang suke buat muke ala ala lalat nazak macam tu .. hahaha .. dia akan berpindah ke Sains Dungun .. akhirnye berpisah jugak kite .. dari tadika sampai lah form 4 satu sekolah dengan dia .. akhirnye dia tinggalkan saya dulu .. sobs :'(




Meet Zainul Ariff .. dia pun sama macam Baem akan ke MRSM Lipis .. ok lah tu .. ade kawan baik sendiri .. ape ape pun goodluck untuk kau ok ! :)



Sebenarnya ada lagi beberapa orang yang lain akan pergi .. ke Muar pun ade .. jauh jauh tahun nie dicampakkan nya .. kesian saya kehilangan dorang .. cehh , kesian saya bukan kesian dorang .. hahaha .. hmm , sangat sedih ramai yang akan pergi .. but dorang pergi untuk their better future kan .. so , tak apa lah .. lagi pun saya yakin yang dorang bukan jenis yang senang lupakan friendship .. seriously saya cakap .. perpisahan mase dengan kawan kawan yang dari darjah 1 sampai darjah 6 tu tak lah sesedih sekarang nie .. padahal kite orang tak lah lame sangat kenal pun .. tapi that is yang kite nama kan THE TRUE FRIENDSHIP right ? ade ketawa ade gaduh nya jugak .. 


For you guys ,

Foster a friendship with all of you is one of my best thing ever ok .. I love you everyday guys .. muahhhh muahhh muahh muahhh ! Goodluck .. InsyaAllah .. bertemu lagi nanti ok *touching tak dengan ayat aku?* :')


Muchos Amos ,

HAZIRA HAMDAN

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME