Like This ♥
DIA masih ada :')
Sunday, March 18, 2012 • 1:45 AM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...
Assalamualaikum ! sehat ? Alhamdulillah :)

Sekarang pukul 1.30 pagi .. dan saya masih di sini .. depan laptop sambil dengar lagu lagu by Opick.. best lagu lagu dia .. acerr dengor ! Cik Jaja tidur rumah saye , tengah tengok cerita santau .. eiiiiiiiiii ! jage2 ... 

Tak ada ape sangat nak share hari ni .. just nak share satu kata kata doa ni yang saya terjumpa .. saya rase suke .. jadi saye rase nak tulis dalam blog ni .. tak pe kan ? ^^


"Seandainya telah Engkau catatkan dia tercipta buatku, satukanlah hatinya dengan hatiku, Ya Allah. Tetapi ya Allah, seandainya telah Engkau takdirkan dia bukan milikku, bawalah ia jauh dari pandanganku, luputkanlah ia dari ingatanku, dan peliharalah aku dari kekecewaan.." 

Cantik kan kata kata doa ni ? banyak makna nya .. betul lah .. bila kite kecewa , sakit .. memang kite akan marah .. saya pun memang jenis suke marah marah bila sakit hati .. tapi bila dah lama .. saya dah tak tahu nak cakap ape , then saya akan diam .. dan ingat lah kata kata "sakit yang ku rasa biar menjadi penawar dosaku" .. Lirik lagu Muhasabah Cinta .. best jugak .. acerrr dengor jugak ok ! nak share tu je .. ok bye ;D

p/s : La Tahzan .....

Muchos Amos ,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME