Like This ♥
Majlis Tadarus Al-Quran 2012 :)
Sunday, March 11, 2012 • 10:34 PM • 0 Love Letter ♥

Bismilahirahmanirahim ...
Assalamualaikum ! Hai korang .. rindunye kite kat blog nie .. lame dah tak nyentuhnye .. sentuh sikit *letak jari kat screen laptop* fuhhhh .. terubat dah rindu saye .. hak3 .. baru mukadimah dah merepek .. nie belum lagi habis semua entry .. entah benda lagi yang jari jemari yang tak berapa nak runcing nie taip .. kui3 .. btw , korang korang semua sehat dok ? sehat ? Alhamdulillah .. bagus lah .. jage diri molek2 okey .. jangan jadi macam saya .. saye tengah demam nie .. suara pun dah ala2 suara Ella tercekik kaki ayam .. tapi nak lepas gian .. lame sangat tak update .. 


Sorry guys .. I'm very busy with my work .. No I masih muda .. tak work lagi .. err .. I mean school lah .. ecehh .. nampak lah budak sikit .. en en en ?? hihihi .. saye rase life form 4 ni tak best langsung . orang selalu cakap form 4 nie tahun enjoy lah , bahagia lah and so on lah kan .. tapi bagi saya .. Ya Allah .. terseksa kot ! letih gila .. hari nie saya nak cerita tentang Majlis Tadarus Al-Quran a.k.a MTQ .. Jom tengok gambar dulu .. tak lah boring sangat kan ^^,

Taraaaa .. anok sapo ni jang oii ? hik2 :P

Konon2 muke alaaa senyummmm .. tapi Ya Allah .. jantung tu macam nak gugur ke lantai dah .. tapi sempat sambut kan .. sebab tu boleh lagi taip ayat menipu nie kan .. hahahaha .. Saya masuk syarahan agama .. and .. Alhamdulillah .. I got first place ! *khingggg .. ehem .. eh2 .. macam bunyik ayah Bujang Senang batuk pulak* .. hahaha :p

Nota cinta merah jambu ... erkk ?? :P

Note pink tu saye bawak atas stage .. syarahan nie boleh bawak note .. tapi tak boleh bace selalu lah .. menjeling2 macam lagu S.M Salim tu boleh lah kan ..tapi saya bawak je .. tak tengok pun ..sebab kalau tengok nanti saya shock sebab terkejut tengok tulisan sendiri ! hahahaha ..*tibe*

Jam randik saye :)

Thank you dear Cik Jaja Jiji .. haha .. saye suke panggil dia macam tu .. btw, untung betul lah dapat member macam Mak Enon sorang nie .. malam2 pun sanggup teman saya praktis kat Surau Saidina Hamzah tu .. dia lah yang selalu check time limit saya yang selalu berlebih2 tu .. erghhh ! nak 8 minit .. tapi selalu lebih jugak .. menci tau ! >,<

Before naik stage .. kite berposing dulu .. yeayyy ! :D


Ah Long mintak hutang sambil buat muke alaa alaa sweet .. wekkk :p


Wahh .. Cik Tierah kite .. btw, dia masuk tilawah .. and .. Alhamdulillah ..dia pun got first place .. tahniah dear .. serious , suara oak memang terbaik !



Nabila buat tak betul dah .. dah photographer tu tetap lah photographer :P



Zul and Irsyad :)

Suke gambar junior dua orang tu .. nampak sangat muke tahan debar ! haha .. yang belakang tu dia masuk hafazan .. depan yang muke sesak nafas tu dia tilawah lelaki .. dua2 dapat nombor dua .. ok lah tu .. first time masuk kan .. dorang pun muda lagi .. lame lagi kat sekolah tu :)


Thank u korang semua .. sebab ambik bahagian dalam acara menjadi peneman kite orang sebagai peserta ni .. ahahahaha .. kalau ade result yang lagi power daripada juara , aku bagi title tu kat korang .. tapi masalah nyer tak ade pulak .. hik ! :p


Peri2 Saujana a.k.a tukang bawak bunga mangga mase majlis penutupan :p



Erghhh ... nie nak citer siket mase majlis penutupan .. macam *puihhh* ... lemah betul kalau perasmi yang suke berucap panjang2 ni .. dah lah merapu2 entah benda2 .. boringggggg ~~~ :0

with Tierah :)
Ehem .. sape paling tinggi tu ? hahaha :D

Hmm .. Alhamdulillah .. lepas dah satu bab .. lepas ni sambung dengan peringkat seterusnya .. ade 3 teks baru lagi yang kena hafal .. adehhhh .. acano ni ?? sobs .. terima kasih pada ustaz and ustazah yang banyak sangat tolong kite orang .. peringkat daerah 28 hari bulan 3 ni .. hmm ... takut je tak sempat nak hafal teks tu .. cuba lah .. better than nothing kan ? wish me luck dear :)


Muchos Amos,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME