Like This ♥
Pendek Part I
Sunday, April 22, 2012 • 11:06 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...


Assalamualaikum ! Hai kalian belake semua sebahagian dan separuh ! *erkk?* haha .. saya nak lepas gian menaip je ni .. Haaa .. Ini lah fungsi blog .. lepas gian menaip a.k.a tempat curah segala-gala air perasaan kan .. kan kan kan ? Tolong jangan nafikan ! Ianya benar .. Hal ini demikian kerana , bla bla bla bla .. hahaha .. saye sebenar nya tengah buat homework Bahasa Melayu .. dan memang dan ye dan benar ! saye seorang yang sangat malas nak buat karangan , bina ayat and so on .. atau kata mudah nya , saya memang malas buat homework ! yes saya berjaya mengaku kelemahan saya ! peace :p






Saya tak tahu nak cakap tentang ape .. sebab tak ada sangat cerita yang menarik untuk di-sharing2 dan di-caring2 kan .. Saya buzy sangat dan stress sangat dengan all my works .. saye rase macam bila nampak kertas ke buku ke rase nak gigit2 je .. sebab saya rase kerja-kerja tu akan selesai kalau dihapuskan oleh gigi saya .. sedap kot .. haha .. Oleh sebab itu, saya membiar kan blog ni tanpa penghuni .. Tapi saye rase hantu, jin , jembalang dan semua yang seangkatan dengannya tu tak bertapa lagi kot kat blog saye ni .. sebab sebelum mula taip entry kan saya akan baca BISMILLAHIRAHMANIRAHIM .. hehehe .. Bukan ke semua perkara yang kita buat disunatkan bace Bismillah tu .. Tapi , kadang-kadang saya pun terlupa jugak .. No wonder lah kan .. NOBODY'S PERFECT !


 InsyaAllah bila cuti panjang nanti , baru la ada benda2 nak buat entry yang berhape2 sikit .. sebab entry ni yang entah hape2 kan .. kan saya dah cakap entry nak lepas gian aje ! muehehehee :B


Ok .. Saya dah rasa lega sikit sebab dah dapat habiskan satu entry .. nak sambung buat kerja ! Bye :)


Muchos Amos,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME