Like This ♥
Ada Apa Dengan Cuti ?
Monday, May 28, 2012 • 9:56 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...

Assalamualaikum ! Hai kakak , abang , adik yang manis manis ... hewhewhew :B
First of all , saya nak cakap "Happy Holiday" ! hohoho ... Alhamdulillah , after three weeks saya exam akhirnya dapat jugak dihabiskan dengan jayanya *err , berjaya ke ? -,-' .. untuk budak2 sekolah macam saya ni memang tipu lah kalau tak suka cuti kan .. satu je lah yang tak suka .. sebab dapat banyak homework kan kan kan ? *jawablah aah* :p

Aktiviti saya cuti ni ? Hmm ... gemok kan lagi badan yang dah sememangnya makin mengembang ibarat tercurah baking powder ni .. hehe .. Then , of course lah hang out dengan all the friends kan .. aktiviti wajib tu .. bukan sunat , bukan haram dan bukan makruh .. hahaha .. Sabtu hari tu dah hang out dengan half of them sebab ramai yang tak dapat datang .. biasalah .. cuti2 ni ramai yang ada plan sendiri kan .. saya ? tak payah lah tanye .. *isk isk isk :'{

Happy Bornday to my lovely Cik Jaja Jiji and her sister .. tapi adik dia tak datang sebab demam .. sebenarnya birthday dorang lambat lagi .. bulan 6 .. tapi disebabkan nanti dia tak ade kat sini sebab balik kampung kat Kedah , so kiteorang decide nak sambut awal .. ape ape pun I wish u goodluck and I love u lalink ! *baik kau terharu sekarang makcik .. hahaha ..

Yang bertudung biru tu lah Nur Syaza Syahmina Binti Zulkipli .. hadoii , kesian laki kau nanti nyok nak sebut nama kau panjang2 .. berpeluh lah depan tok kadi .. hahaha .. Ouhh , lupe ! Yang sebelah itu Safura Zulfa .. dia baik plus single lagi tau .. hik3 :D

CD gambar passport saya patah .. almaklum lah , beg tu macam2 ade .. kalau nak cari barang ibarat buat cabutan bertuah .. hahaha ..



Nie Cik Atikah .. dia ni badan kecik je .. saya besar tiga kali ganda daripada dia .. tapi suara dia .. MasyaAllah .. kalau orang tutup mata tapi dengar suara dia mesti orang ingat singa mana lah yang mengaum .. kuat dan nyaring gile ! haha .. jangan marah ye Tikah cute mute .. hui3 :p

Nak bagitahu ni .. "Najwa , kakak and mama saya cakap awak comel" hehehe :)

"Mama , kakak .. yang ni tak comel ke?" sobsssssssssssss :{




Yang tudung hitam tu namanya Deela :)


Ternyatakan .. perempuan lebih pandai 'berfotogedik' daripada lelaki kan ... hahaha XD





Special thanks for those who came on that day .. I love uoallss .. much love ... muaaahhh2 :*


p/s : Saya sangat suke lagu blog saya sekarang ! :D

Muchos Amos ,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME