Like This ♥
Girls Meeting :D
Sunday, May 6, 2012 • 9:36 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ....


Assalamualaikum ! Eh , rajin pulak kan saya update blog .. Alangkah indahnya kalau saya rajin study macam saya rajin online setiap hari .. Hahaha .. Exam this Wednesday and you know what .. Saya tak open books langsung lagi okey .. InsyaAllah lepas ni saya open .. Lepas tu yawning , lepas tu buku yang tidur atas muka saya .. Buku yang tidur okey ! Bukan kite .. muehehehe :p


Tadi saya ada mesyuarat *puihhh* .. hahaha .. 'Mesyuarat' dengan all the girlfriends .. As my Mokcik Sioh ada balik kan , so we decide hang out together .. Rindu sesangat dekat dia ! Haissshhh , kenapa awak pindah minah senget ? *sobbbss2 .. We just spend our time at KFC .. So yaa , mana lagi tempat nak bergoyang-goyang kaki kat Jerantut ni kan .. Ohh , Secret Recipe ! I wait for you .. Cepat sikit bukak boleh tak ? Dah terbayang-bayang kesedapan Classic Cheese Cake *leleh air liur* :0


Currypuff girls ! yeayyy .. haha :D




Balqis ... Tak sangka dia ada .. Ingat kan dah busy dengan papa baru .. hik2 :P


Toasted Twister .. favourite ! Nyummmys :D




Kusyuk dengar cerita from Balqis .. Air dia tumpah sebab kena langgar dengan sorang Pakcik ni .. Then Pakcik tu boleh kate "Eh jalan tu elok2 lah sikit" .. Eh kenapa pakcik ni ? Nak tengking2 orang pulak.. As we'r young , so diam je lah .. nanti dapat tittle 'kurang ajar' pulak kan -,-'




Trademark Balqis ! haha :D


Ni harimau ke kucing ??


Muke Sioh habis suci dan baik .. hak2 :p


Awak tahu tak saya rindu kat awak ?... Muaaahhhhh :*


Online ok .. Bukan texting sape2 :p




Dua dua minah senget ! weeeee :p

with Miss J :)


Lepas dah agak agak kenyang .. Kite orang rase mengidam pulak nak minum air Bubble .. Ice blend kat situ sedap sangat .. Harga nya pun 'sedap' ! haha ..


"Eh kau rase kau ayu lah tu ?" hahahhaha XD

Meowwww :3

Since tempat tu tak ada customers lain , so kiteorang lah yang concured ! hohoho :D




Pipi dia dah lagi besar daripada saya .. tu lah .. ejek lagi aku selama ni pipi tembam lah pingpong lah pe lah .. haaaa .. kan dah terkena kat diri sendiri .. SERVES YOUR RIGHT SYAZA SYAHMINA ! Muahahaha :D


Muke paling cun dan cute yang boleh kiteorang buat ! hahaha ..





So far so good lah this weekend .. After this , we need to focus on our study pulak .. Risau jugak nak exam ni .. Kalau tengok kite orang ni memang macam budak budak yang kurang otak je kan .. haha .. Tapi dalam hati , haisshh risau wehh.. Hadoii , masa borak2 tadi pun memang semua risau pasal exam .. First time ni nak ikut format sebenar .. Hari tu tak ikut format pun rasa nak cekik diri sendiri je time jawab papers .. haha .. Kalau kali ni tikam perut sendiri pulak kot ! Hak3 .. Pray for us guys .. *Flying colours may reflect a bright future .. am I right ? InsyaAllah :)


Muchos Amos
Hazira Hamdan


Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME