Like This ♥
Siapa Kahwin ?
Saturday, May 5, 2012 • 10:40 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...


Assalamualaikum ! Saya janji kali ni entry saye berhape2 ok .. hehe .. kali ni bukan entry lepas gian macam yang sebelum ni .. Ngeh3 :D


Ok guys .. Hari kan , kite kan kan kan .. Nak citer lah kan kan .. Hahaha kan .. Annoying betul lah kan kalau bace ade kan kan ni kan ? *eh* Ok stop pompuan ! Actually , tadi saya ade attend wedding .. wedding MAK KAWAN SAYA .. Yes ! Tolong percaya .. Jangan ingat saya main main .. betul lah .. Mak Balqis yang got married .. Tak pelik lah .. Mama nyer pun lawo .. Gojes and awesome .. dan paling penting sporting ! Terbaik lah aunty .. Suke dengan family dia .. Baik sangat sangat .. Happening gilos ! :D


Nie lah pengantin nya .. Nama ? errrrr .. hee .. lupe nak interview lebih2 :p


Rumah dia dekat Felda Padang Piol .. First expression saya masa melangkah masuk rumah Balqis ni , terus rasa macam ... Woahhhh ! Serious ke ni rumah dia ? Memang tip top .. Rumah dia simple je ... Tak lah sebesar banglo menteri .. Tapi memang cantik .. landskap dia amazing .. macam wedding dalam taman bunga .. ada bunga yang menjalar-jalar , ada rumput karpet , ade kolam , ade air pancut , ade pondok kayu besar sangat .. kalau nak tidur pun boleh .. ada fresh air .. hehehe .. Suasana kampung ni lain udara nya .. Nyaman dan mempersonakan ! *cehhh*


The most important think is FOOD ! Yaaaa .. lots of food .. kenduri yang best bagi saya ialah kenduri yang makanannya sedap ! Nasi dengan lauk lauk standard pengantin tu biasa lah kan .. Tapi yang best nya siap ada goreng pisang, roti sosej , teh tarik yang on the spot akan siap sebab bila kita mintak baru orang tu akan tarikkan untuk kita .. Panas panas minum .. Hmmm .. Tapi malang nya lah , saya tak suka minum air panas .. hehehe .. Mama saya je yang selalu cakap air panas ni best ...


Balqis budak senget ! :p


Balqis ni otak dia masuk air sikit .. Eh tak .. bukan sikit .. Tapi baaanyakkkk banyak ! Dia suka kena kan saya .. Tapi kalau saya kena kan dia .. Mesti dia akan cakap "Kau ni iwa .. Muke lawo , otak cerdik .. Tapi gile ! " hahahahhaa ..  Kalau mulut tu .. Aku lenyek dengan lori buat jalan tar kang ! Tapi dah biasa rasa macam lawak je pulak .. 


Haaaa ! Masa tengah best berkudap kudap (kudap?hahaha) .. Saya ternampak sorang awek ni .. Cun wooooo .. hahaha .. Dia senior saya lah .. Dia tu cantik sangat .. geram geram ! putih gebu gebu macam koala bear ... Ok , Kak Niza TOLONG JANGAN BANGGA ! lol :D


She's pretty , tall and simple :)


Snap pic nyorok nyorok .. sebab segan ramai orang .. hik2 :3

Girls :)


Overall , best lah kenduri ni .. Congrats to Aunty, Balqis and family .. Balqis , jangan sedih2 .. Even ade orang baru dalam family kau, mama kau tu tetap sayang kau everytime and everywhere.. Hope you have a great family ever after .. InsyaAllah .. Aminnnnn :)


Muchos Amos ,
Hazira Hamdan


Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME