Like This ♥
Eh , Same ?
Saturday, June 23, 2012 • 11:40 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ....


Assalamualaikum ! Lame gilos tak update .. online getting bored now .. on Facebook , see notifications *tlg lah jgn sent game request , see friends request *maleh confirm lagi , scroll down *belek2 sekilas , pergi ke kanan *arghhh ! log out ahh .. sleep laptop , tidor *krooohhhh .. eh tertinggal ! *kene bebel dengan mama sebab kuat tidor .. hahaha ..


Tadi saya hang out dengan Mak Cik Sioh , Elin and Suhana ... 


Aku gemok , Fasihah boncit ! hahahaha :p


Dua2 mengaku sudah gemok kerana senang hati dan sihat ! :D


Pontianak perangai paling buruk .. ahahaha XD 

Then tengah makan , jenguk2 dekat cermin MarryBrown tu tetibe "Ehh .. tu Cik Jaja Jiji tu *syaza lah .." sampai hati dia tak perasan saya .. dah kena sergah .. hahaha .. Ouhh keluar dengan Izzati and Syafiq yee .. pastu Syafiq balanje korang Secret Recipe yeee .. Ohhh .. gitu yee .. Ohhh .. FINE lah yee ! *sobs .. 


Chocolate Indulgance .. Sangat yummys ok ! :D

Nampak tak muke excited orang makan free tu ? hahaha ...


Ok .. sile perhatikan gambar2 di bawah ini .. saya dengan Fasihah sangat aneh bile tengok gambar2 kiteorang .. dua2 pandang sesame sendiri .. dan berfikir sejenak *cehh , bapak skema ayat aku .. hahaha .. kite orang saje belek2 gambar I/C and passport .. dan betul lah .. menurut firasat dan pandangan mate kami berdua , muke kami memang ade iras .. selama ni memang ramai tertukar saya dengan dia sebab orang cakap muke kiteorang same .. Tapi mule2 kiteorang macam " Puihhh2 , muke aku , aku punyer lah ! Tak same dengan kau buruk ! " hahahahaha .. 


Mase ni darjah 6 .. Saye tak kenal dia lagi mase ni .. tapi tak sangke lak gambar I/C pun muke saya dengan dia ade iras2 .. dannnnn .. SANGAT BURUK ! hahahaha ...


Haaa .. yang ni lain sikit .. sebab saya ade lesen P , dia tak ade lagi .. muahahahhaha :p


Ni gambar tahun lepas .. mase susun meja sebelum exam PMR .. suke gambar ni .. tapi dia dah tak same sekolah dengan saye lagi .. sobs .. 


Ouhhh .. hari tu .. ade beberapa cikgu tetibe cakap kat saya .. " Eh , awak pergi SBP tu kan ? kenapa balik semula? " .. saya pun macam " Ehhh ? Bile mase saya pindah sekolah cikgu ? Tu Fasihah lah .. bukan saya " -_-' .... See , cikgu pun dah tertukar2 saya dengan dia .. dah banyak kali pulak tu .. Tapi seikhlas hati saya lah .. saya rase dia lagi comel kot .. sebab muke dia sweet sikit .. lepas tu dia putih lagi daripada saya .. *jangan bangga dan kembang wahai Fasihah .. hahahaha .. Tapi nak cakap ikhlas jugak ni .. " Mase kau sekolah rendah dengan mase form 1 , kau sangat2 lah buruk , hodoh dan selekeh ok .. sekarang je tetibe jadi cun ".. Ok dah .. SEKIAN TERIMA KASIH ! :P


Muchos Amos ,

Hazira Hamdan



Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME