Like This ♥
Ahlan Ya Ramadhan :)
Friday, July 20, 2012 • 11:42 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...


Assalamualaikum ! Alhamdulillah , hari ini 30 Syaaban malam 1 Ramadhan .. Saya hanya nak ucapkan Selamat Datang kepada bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa untuk sekalian Muslimin dan Muslimat ...


So , actually what we can earn from Ramadhan ? I can say almost everything .. Antaranya , pahala ibadat digandakan , mengeratkan silaturahim contohnya semasa solat sunat Tarawih , malam Lailatulqadar dikurniakan , dan semestinya kita dapat memahami perasaan insan yang serba kekurangan ... Banyak lagi fadhilat Ramadhan ni .. Saya rasa dekat sekolah pun dah ade complete dalam buku teks PAI kan kan kan ?? Eh , lupe ! *Syariah Islamiah dan Al-Quran Sunnah juga .. subjek sendiri lupe kan .. hewhewhew :p


Semoga Ramadhan pada tahun ini lebih sempurna dan diberkati olehNYA .. InsyaAllah :)

Pat Pat Siku Lipat ,

Kurangkan Mengumpat ,

Perbanyakkan Ibadat ! 




Salam Ramadhan ,

Hazira Hamdan 





Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME