Like This ♥
Katak Oh Katak
Thursday, August 16, 2012 • 3:11 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...

Assalamualaikum ! Fuihhh , lama lama lama lamaaaanyaaaa saya dah tak update .. Hehehe .. Tak berkesempatan nak update *cehhhh .. So guys , how's your Ramadhan ? It will end soon right .. InsyaAllah kalau dipanjangkan umur akan berpeluang lagi bertemu dengan Ramadhan tahun depan .. Aminnnn ..
Well today , saya dah start cuti sekolah ... Saya nak update tentang frog dissection.. Actually dah lama dah buat eksperimen ni for Biology .. Baru sekarang nak full update .. Terok terok terok ! Tumbuk diri sendiri *dushdushdush .. K tipu je .. Muahahahha .. 

Here we go .. Balik dari kelas Addmath petang tu saya dengan Nisaa terus pergi restoran2 Cina because cikgu cakap dekat restoran Cina selalu ada .. Tapi , puas pusing2 tak ada pun .. Dah lah nak tahan malu lagi masuk restoran Cina time BULAN PUASA OK ! Can't you imagine that macam mana orang sekeliling pandang .. Ingat kite orang tak puasa lettewww .. sobs .. Then ada seorang Tauke ni boleh pulak cakap " Lu mau katak ? Lu mau makan ka ?" Choiiiii .. Lu apek .. mulut manyakk soiiii lahh .. Then masa dah nak balik ada pulak sorang lagi Apek ni jerit2 panggil nama kite orang .. Dengan penuh muka berharap nya saya dengan Nisaa terus macam " Yaaa pekk , Apek ada katak ke ?" *mataberkacakaca ... Lalu berkata Apek itu " Tak alaaa maa .. " *hancur harapan .. grrrrr .. dah tu yang Apek semangat sangat panggil tu kenapa ? Dia just cerita yang katak dekat restoran Cina semua dah siap potong and masuk dalam freeze .. euwwww .. 



Finally , saya dengan Nisaa balik rumah saya sebab nak solat Asar dulu .. Kite orang dah kecewa dah tak dapat cari katak .. Then mama cakap , suruh mintak tolong ayah angkat saya tolong tangkap kan .. Saya pergi rumah family angkat saya , sebelah rumah je pun .. Dengan nad nad nadaaa kecewa saya bagi salam :

"Assalamualaikummm .. Nak tanya , ada nampak katak tak ?"

Tiba-tiba Yah (my adopt sister) cakap : "Haaaa , kebetulan .. tu bawah sinki tu .. dah berapa lama 'dia' duk situ .. geli aku!" .. I was like , "Nisaaaaaaaaaaaa , aku jumpa katak !" So tu lah gambar katak yang saya tangkap .. Guna tangan tau ! Hebat kan ? HAHAHA :D

Jom layan gambar during the experiment ! 


Hai *onggggg* nak kenal *ongggg* boleh ? *onggg*


Tuluuuunnnn .. Itewww nak keluar !! Sobs sobs sobs :'0


Cehhhh .. Cool cehhhhh ...

Sekali katak melompat ! Tanjat kite :o


Ouhhh , terasa aura Doktor .. hehehehehe :p


The most unique organ is its lungs .. Macam bubble tau .. Teruja sekejap ! :D

It's skeleton.


I'm a Batman ! *frog version .. HAHAHAHAHA XD


Kumpulan saya .. Nisa dan Nadira :)


Fine , part yang paling boring .. Buat report Bio .. Susah jugak lah report frog dissection ni .. Sebab banyak organ nak kena lukis .. Plus organ lipas dengan ikan lagi .. Hari tu siang ikan and belah lipas jugak ... Tapi disebabkan ikan tu dah biasa kan .. Tak excited sangat .. Lipas pulak group saya tak buat sebab tak jumpa lipas .. hehehehe .. Eh , jap ! Lupa , kerja ni menjadi semakin susah kerana ................


 Taraaaaaa ! Dia ni memang suka kacau saya buat kerja .. grrrrrr -_-'

Muchos Amos ,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME