Like This ♥
Syawal Pertama dan Kedua 2012
Friday, September 7, 2012 • 10:17 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahamanirahim ..

Assalamualaikum ! Tengok tajuk tu . Macam ketinggalan je kan . Haha . Orang lain dah lama update pasal raya . Saya baru hari ni lah nak tuptaptuptap buat entry pasal raya . Maklumlah , busy women *puihh . Hahaha . Serius , tahun ni lah raya yang paling banyak saya berjalan rumah orang . Ehem , I had gain 5KG ok ! Sekarang tengah dalam misi nak diet . Alhamdulillah , turun dah 2kg . Hihi . Ohh , korang dah puasa enam ? Saya dah habis hari ni . So kira saya masih beraya lah kan ? kan ? kan ? Hikhik :p

Soo , lets we start ! Tahun ni tema Raya biru for ladies and silver for the men :)

First of Syawal 



Praise to Allah . We have a new family member this year . She's my sister-in-law , Kak Ema . And this is the first year we celebrated Hari Raya with our new decorated house . Abah said rumah besar senang cucu nak berlari . Hamboii hamboii hamboii Abahhh .. 

The heroes :)

The heroins :)

New family . See ? Gambar2 Abang Ngah saya macam2 gaya . Dia memang yang paling nakal dalam family . Ada je benda dia nak buat .

Parents loves till Jannah . Love both :')

Mama kita cantik kan ? 







Session sedih sedih . Every year memang penat touch up touch up lepas tu melting sebab menangis . Mau tak sedih peluk parents tu wehh . Leleh beb ! HAHA :D

Second of Syawal 

So , second Syawal we decided went for a trip to Tasik Chini ! Actually , nak balik kampung sekali . Tengok Tok . Kampung saya dekat pekan . Ada sedara mara jugak kat belah Chini . Resort Tasik Chini tu dia yang punya . Saya tak berapa kenal . Kakak , Abang Ngah dengan Kimie rapatlah dengan family sana sebab dulu , family tu yang jadi pengasuh dorang .

Siblings . Sekejap je masa . Kitaorang dah besar :)






LOL . Bergedik gedok dalam bot . Haha :D



Sad . Dulu masa saya kecik2 pergi sini , banyak sangat teratai . Siap boleh ambik bawak balik . Tapi sekarang terkejut tengok . No teratai anymore . Air pun tengok lah tu . Dah keruh . Dulu hijau tau !

Singgah ke perkampungan orang asli , Kampung Cendahan .




Rock tak sumpit pakai dress ? HAHA XD

So , saya story sampai sini dulu lah ek ek ek . Raya dengan ahli2 mesyuarat tingkap saya tu saya akan cerita next entry oritee ? InsyaAllah . See you then . Bye *duckface* HAHAHA :p

Muchos Amos ,

Hazira Hamdan 













Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME