Like This ♥
Syawal with Ahli Mesyuarat Tingkap :D
Saturday, September 8, 2012 • 10:51 PM • 0 Love Letter ♥

Bismillahirahmanirahim ...

Assalamualaikum ! Dengan berbekalkan oksigen beberapa percent lagi dan dengan mata yang hampir hampir dan sikit lagi nak terkatup , ku menguatkan jiwa , raga dan hati untuk meng-update jugak malam ni . Why ? Sebab , nanti lama lama habis bulan Syawal dah lapuk lah wehh cerita raya . Tak syiokkkk ! :D

So , cerita raya dengan family sudah . Here we go ! Raya dengan all the rodong rodeng lah pulak kan . Tak sah kalau tak jumpa bila semua balik . Rinn rinn rinduuu cangat cangat . K over ! HAHA . Malas nak protprotprettt pepanjang . Gambar dapat menceritakan segalanya . 

" DI SETIAP GAMBAR ADA CERITA " *tersenyum sambil pegang Canon . Macam ada kan ? HAHA .

5 Syawal 2012

Classmates time . Sejujurnya lah saya katakan ehh ehh ehh . Sepanjang saya ber-classmates dengan dorang , inilah first time saya rasa happy . Sebab sebelum ni memang tak boleh langsung sekepala . Ada je benda yang nak ditekakkan ? Ehh , ditekakkan ?? Haha . Maybe selama ni ada lah seorang makhluk Allah tu yang punca kita orang salah faham . Tapi since dia pun dah get lost , kite orang automatik plus magik jadi ok . Hikhik . Alhamdulillah :')





So , they are half of my classmates . Sepatutnya 20 puteri dan SEORANG SAHAJA putera ya . Errr , tu pun tak berapa nak putera . LOL *sorry Syawal . Syawal tu nama dia bukan bulan Syawal ehh . HAHA XD


Rumah Cikgu Rozina :)



Rumah Ustaz Syed Othman . Ustaz Syariah Islamiah saya :)


Like a boss . Haha 






Ni rumah saya . Dorang masuk2 , " Ehhh , ada cermin besar lah . Ni best ni " . So jadilah aksi2 di atas ni . Gasaklah korang . 

Overall dalam satu hari 10 buah rumah kite orang pergi . Thank you for the teachers and friends :)

7 Syawal 2012 

Haha . Raya yang ni tak payah cakap lah kan . Lagi kecoh . Jumpa semua member2 yang dah tercampak tergolek dan terguling ke MRSM dengan SBP tu . 













Rumah Elin . Mak Cik Sioh kite pun ada . Rinduuuu :')

Syaza tembam . Wekkk wekk :p

Aimi dengan Nisaa . Jelous tengok kulit Aimi . Flawless gile .


Rumah Kak Nieza . Junior lagi besar . HAHA





Rumah Arissa . Rumah dia cantik dannn dannn dannn adaa ....

Oddie . Aummm aummmm . Eh silap ! Meoww meowww . A 4 years old cat with 6kg weight . Bapok beratnya wehh .. Haha XD


Akma with Deela :)



And last rumah Ikhwan . Lepas tu semua balik , ready for school . Sedih . sobs .


Muchos Amos ,

Hazira Hamdan

Labels:



Assalamualaikum ! " Saya bercakap kerana saya peramah dan saya sombong kerana saya menjaga diri saya.. Terima kasih " Hazira Hamdan .. Sixteen years old .. See the beautiful in wide vision people ! :)
bold italic underline strike

Hazira Raif

Create your badge

PUT YOU OWN CBOX





Big helped by Aulia Septiya , Ziera Sharplet and Munyrah Iyra
Edited by Opie
Header by Rabiey
Follow & Dashboard Button by Ziera
Cursor by Fiqah
Hosted by YOUR NAME